torsdag 23. april 2009

Luer!

Den siste tia har jeg blitt spurt fra flere forsjellige om jeg syr luer!
..og det gjør jeg jo! måtte finne frem noen av de jeg har laga, og ta noen bilder.
flere er jo flittig brukt av barna, å jeg vet at både passform og utseende er godkjent!





Til meg selv har jeg sydd den brune lua med elefant på, den er skikkelig MEG!
den sitter godt på hodet, og så er den passe barnslig(fortsatt som meg!!) og hjertestoffet jeg har brukt til aplikasjonen, bringer tilbake gode barndomsminner!.



enda to "horn" luer med elefant på, under produksjon på enden av spisebordet..


elefant i solnedgang..!


Til slutt veslegutten med ei stjernelue, den vekker oppsikt, og passer godt på et blidt lite fjes!

kommer med flere bilder etterhvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ville bare si att: