onsdag 6. mai 2009

Ikke bare sying!

Om du tror det eller ei, så er det ikke bare sying det går i, selv om denne bloggen til nå har vist noe annet :)

Jeg har lenge savna ei hylle til lysthuset mitt. men siden jeg ønska med både tallerkenrekke, knagger og ei hylle..så var eneste løsninga å lage ei selv!

Fikk med meg min bedre halvdel ut i verkstedet. Der tegna og lekte vi oss med detaljer og pynt
For den som bryr seg om sånt så kan jeg si, at hele hylla er laget uten verken stifter, spiker eller skruer..her er den kun gamle sammenføyingsmetoder som gjelder. ..og her ser dere resultatet!

Ble veldig fornøyd!



har store planer om å lage ei talerkenrekke for å ha bøker i, og har også fått bestilling på en par andre rekker og hyller ..så om du har noe du skulle hatt laget, så er det lurt å si fra nå..så lager vi det og med det samme!

2 kommentarer:

  1. OK!! Vi skal ha en slik!! Vi bestiller en slik til kjøkkenet vårt:D Knallfin!! You read my mind!

    SvarSlett
  2. så fiin!! sånn har eg og lyst på...

    SvarSlett

ville bare si att: