tirsdag 2. juni 2009

RE-design!

Slenger på et par bilder av ei blid og fornøyd jente, som var lykkelig for å forlenge livet til ynglingsgenseren sin :)


Hva gjør man når ynglingsgenseren til lillesøster er blitt for kort på ermer og i livet?
Jeg var litt vemodig da jeg skulle pakke den vekk, for nå viste jeg d var siste gangen jeg fikk se den, den var tross alt litt for søt og jentete for lillebror å arve..!

plutselig var inspirasjonen der, og jeg satte SAKSA i ynglinsgenseren!
bort med ermer, og liv! ..hva nå?

på spørsmål om hvordan farge skjørtet skulle ha, svarte min bedre halvdel: "ikke rosa"!
så da fant jeg frem dette lyseblå.

overskuddstoffet ble til hjerter både foran og bak, ermene fikk også lyseblå kanter, og bryststykke et blått hjerte,for liksom å binde det hele sammen.
Ble godt fornøyd og venter nå spent på hva jenta sier i morra tidlig når mamma har klipt opp genseren hennes :) og gitt den nytt liv som kjole!

3 kommentarer:

  1. Åh! Så stilig! Håper lillesøster ble fornøyd ;)

    SvarSlett
  2. Så fin! Hvilket stoff er det blå?

    SvarSlett
  3. Takk!
    det blå stoffet er ribbestoff fra Stoff og Stil, mykt og deilig!

    SvarSlett

ville bare si att: