onsdag 29. juli 2009

bukseskjørt!

Ei gutte dongeribukse strl 7 år, ødelagt, revnet og oppbrukt!
jeg klipte den ren, lappet hull og revner. lagde den litt sidere bak enn foran, i tilfelle noen lurer på hvorfor den er "skjeiv" :)


var så nedi stoffbunken, og valgte dette gamle retrostoffet fra min mors glansdager! sammen med noen søte blonder hist og her, ble dette et skikkelig tøfft skjørt til storjenta mi! både røfft og søtt på samme tid :)

modellen selv er på ferie hos sine besteforeldre, så actionbilder må vente litt, håper hun liker det like godt som meg!

Har hatt denne bukse-skjørt ideen i hodet lenge, men har ikke hatt ei ødelagt bukse for hånden_!
dette ordna seg i går, da ei venninne hadde en haug med bukser fra aktive gutter, som skulle lappes. denne var litt i drøyeste laget for vanlig lapping..så da fikk jeg den!
begynte på den med en gang jeg kom hjem :) utrolig kjekt prosjekt..

1 kommentar:

ville bare si att: