søndag 5. juli 2009

vellykket torgdag!

Da er torgdagen over, og jeg sitter litt sliten, men veldig glad og fornøyd tilbake!

Det er alltid spennende, og litt skummelt å høre hva folk synes om ting man har laget selv.
men, etter å ha pratet med mange hyggelige mennesker i løpet av dagen, solgt ut nesten alt, og med full bestillingsbok så kan jeg jo ikke være annet enn lettet, glad og stolt!

Tusen takk til alle som tok turen innom, handlet og ga meg lyst til å sy MER!

her rigges det opp utstilling innenfor tilmålt plass.


Et nydelig gammelt bord fra 1863 ble brukt som utstillingsbord i fremkant.


Min bedre halvdel er nok den snilleste mannen man kan få, se så fine utstillingsvegger han lagde til meg!
myye finere enn jeg hadde turt å håpe på, spess utifra de små lappene og skissene jeg viste han.. :) :)




vegg nr to, med fugleburet og "meise" fuglene mine i
(skal komme tilbake til dem en annen dag!)
Her ser dere også noen av de nydelige strikkakjolene til K, små kunstverk!


mer dandering og spekulering :)


Igjen Tusen takk! til alle dere som var innom!

-gunnhild-

5 kommentarer:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å herlighet Gunnhild kor flink du e!!! E så stolt av dæ at æ sett nesten å hoppe på stolen! Du har all grunn til å være fornøyd no ja:) Å så snill Erik er!!! Det va rett og slett berre smakfullt og flott!

    SvarSlett
  2. Foressten, du er jo bare nødt til å tatovere en liten meis på den andre ankelen;))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått og vellykket torgdag! Kjekt med sinll mann ja, det så riktig så flott ut ;)

    SvarSlett
  4. lur idé me meis på ankelen forræstn. :D

    nei, det VA så fint ta her. fuglanj, bure, vægganj hass erik, alt dåkk ha laga, stæmninga, måting dåkk ha satt opp alt på. ALT.

    SvarSlett

ville bare si att: