søndag 16. august 2009

Metsanvaki skog..

imens jeg venter på alle mine herlige stoffer fra marimekko som er på vei til vakre nordmøre direkte fra finland..så har jeg sydd opp det siste marimekkostoffet jeg hadde i hus.

stoffet heter Metsanvaki, og ble faktisk veldig kult i vekseform!
var litt skeptisk da det bare lå utover bordet, men altså..knalltøfft!



skulderreima er litt forlenga i forhold til orginalen.
dette er noe som passer meg som er skapt uten "veske-skuldre" og derfor slenger veskene over hodet og over på motsatt skulder..for så å få hendene fri til å holde en-to-tre barn (ja..har fortsatt ei hånd for lite altså..derfor kan jeg ikke holde på ei veske samtidig!!:)

foret med kraftig canvas, noe som gjør den stødig og god.
2 lommer innvendig til mobil, nøkler osv..
til salgs 480,-

1 kommentar:

ville bare si att: