fredag 4. desember 2009

Dagene (utenom jobb så klart..) går med til å sy opp bestillingene som skal være ferdig til jul, + litt småtterier til lysthusdagen neste torsdag! ..håper det skal være noe for hver en smak. søtt og romantisk, tøfft, retro og fargerikt :)

men..så fikk jeg lyst til å sy litt barneklær igjen, for nå var det ei god stund sia!
først ut er denne


petrolfarget velour, og turkise ribb i beina og midjen.
har forandret litt på mønstret mitt, for å få en litt mere "baggy" fasong..
denne er i strl 62-68.

Så denne i det fantastiske sky-stoffet!!
har gleda meg til å sy noe til gutten min i dette..men, jeg glemmer vist at han vokser, så buksa blei litt knapp :)


legger begge buksene ut i butikken, om noen er intr.
brune med hvite skyer, turkise ribb i midje og i beina. strl 80

så får jeg sy ei ny til veslegutt (som tydeligvis har vokst fra strl 80!)


 Eldstejenta mi liker veldig godt å være med når jeg syr og pusler..hun ser på bånd, sløyfer, klapper på stoffer og koser seg :)
så ville vi lage noe..det skulle være både søtt, morsomt og rart!
vi tegna en figur..og resultatet har du her:
Hils på Bo-bo!




1 kommentar:

ville bare si att: