fredag 29. januar 2010

Award!!

Min første award!




nå har jeg altså fått en award  fra den skjønne
Mildred tusen tusen takk!
 
man utvikler et helt nytt nettverk her i bloggverdenen, uavhengig av bosted, alder og interesser :)
synes dette er flott!

den som motar denne skal den videre til noen som har vært med å inspirere akkurat meg! ..samtidig skal vi fortelle 7. ting om oss selv som kanskje ikke alle vet..


so..here goes!!

1. elsker motorsykkler...har desverre ingen selv akkurat nå, da jeg solgte min kjære kjære ducati i fjor. (buhu) men vet hvilken jeg skal ha neste gang!
 
mitt lille italienske råskinn :)



2. er slitsomt glad i mat, det både vises og høres..da enhver anledning for å lage eller snakke om noe godt blir brukt! ikke nødvendigvis usunt..men..mat er generelt godt!!

3. er utdannet tømrer, så da er det vel bare naturlig at jeg arbeider med blomster, og elsker å sy??

4. jeg er 160 cm høy. akkurat ja. for det lurte du fælt på tenker jeg..?

5. giftet meg da jeg var 19 år! ikke så vanlig i disse tider, men..i år skal vi faktisk feire 10 års bryllupsdag, vi har det kjempebra og det er vi STOLTE av :D


6. ski-analfabet! nedoverbakke på ski=dødsangst!

7. er veldig impulsiv..om jeg får en ide så må det skje tvert! ofte bra, noen ganger ikke fullt så lurt ;)


se der gitt, da har dere fått vite litt mere om meg og mitt!

jeg ønsker å gi awarden videre til:

Siri en kjempeflink dame :)

Viola som var den første sybloggedamen jeg fant her på nett, koselig :)

Heilt spessiell syr lekre fargerike klær for barn, veldig inspirerende!

skulle gjerne ha gitt en til lise dagrun, men hun har ikke blogg..enda :)

og til slutt til Heidi som er så snill og god, lager fine ting og som jeg håper å få litt kvalitets-sytid med fremover!

Tuuusen takk!!









1 kommentar:

  1. Så koselig! Gratulerer med første AWARD, og tusen takk for min <3
    Jeg ble stum av... ja jeg mangler ord <3

    SvarSlett

ville bare si att: