søndag 10. januar 2010

nye puter..til meg!

Da det nye året plutselig var her, så bestemte jeg meg for en  ting: aller først så skal jeg sy litt til meg selv!!
i høst har det vært ganske  mye bestillinger, og det har vært kjempekjekt!
men akkurat derfor har det ikke blitt  sydd noe særlig til meg og mitt hjem :)

jeg har disse planenen foreløpig:
-nye puter til stua mi-->fargerike!
-nye kjøkkengardiner-->julegardinene kommer ikke ned før jeg har noen NYE å henge opp, så om det ser litt rødt ut i vinduet mitt til sommeren, så vet dere hvorfor!
-potteskjulere til alle blomstrene min--> fortsatt på kjøkkenet..
-sy duker til stua, spisebord og stuebord.

jeg skal  ikke være FOR  ambisiøs med andre ord, og desuten  er jeg  allerede godt i gang!!

jula er kasta ut, og midt oppi sprengkulda  så har jeg begynt på første punkt på  lista mi!!

dere som har sett putene jeg har sydd på bloggen tidligere, tenker kanskje at jeg vil ha alt hvitt, og blonder overalt?  men nei..mitt hverdagsliv må inneholde mere FARGER!
jeg er også er skikkelig VÅR menneske, og den inneholder som kjent mye farger :)


so..here goes!!

ei rooosa og grønn pute!
her er det gammelt sengetøy, duker, en genser og noen nye sopper!
overlapp lukking.


neste pute er ei avlang ryggpute, sydd av et gammelt sengeteppe,
dekorert med en gammel heklet løper, og et lilla bånd.
lukking med tre grønne vintageknapper.


..og så begge til slutt :)

hva synes dere om min spede start på våren?
: D



1 kommentar:

  1. NYDELIG.. Gunnhild.. artig å kunne sy til seg selv også :) Husk at jeg ønsker de der for å ha på lyskronene :))))
    Klem

    SvarSlett

ville bare si att: