tirsdag 12. januar 2010

så blå, gul og grønn!

Syr man fargerike puter, så syr man fargerike puter!

Her er ei i tema gul/grønn!

har prøvd å lage noen små detaljer med dyr, på hver av putene..selv om kanskje ikke alle vises like godt som på denne! her er det et lite føll,  og ved siden av står teksten "hest er best"
skrifta blei ganske så skjev, men har ikke helt bestemt meg hva jeg eventuelt skal bytte det ut med :)

tenke på hestejenta mi da jeg sydde den, men hun har nesten ikke sluppet til, for veslegutt har lagt helt beslag på den!! ..men det var ikke så farlig, for hennes favoritt kommer nå:
 
nemmelig ei blå :)
gamle og nye stoff i blåtoner, sydd sammen i vifteform!
dyremotivet gjemt i denne er ekorn!
Denne er pyntet med 2 heklede....ja..hva er det egentlig..?
tror det var sreviettringer orginalt!?




Nå har jeg to sofaer fulle av nye puter, og jeg har fått kosa meg masse med å lage dem!






2 kommentarer:

  1. Hej

    Tak for kikket herinde på bloggen din. Sikke fine puder, du har i sofaen - herlige farver og stofsammensætninger.

    Tak også fordi du vil være med i min give away og lykke til i trækningen i morgen

    Hilsen Helle

    SvarSlett
  2. Halledussen for noen gøyale puter! Så flink du har vart igjen :O)

    SvarSlett

ville bare si att: