torsdag 18. februar 2010

Rød marimekko

var ei som spurte om jeg hadde noe av det røde marimekkostoffet for litt tilbake, og det hadde jeg jo!
nå har det blitt til ei veske det og.
ikke så mange farger jeg ikke har sydd veske av nå, men fortsatt så blir jeg  like forundret over hvor godt dette stoffet gjør seg i veskeform, hver gang ei ny er ferdig!




 









Frisk og frodig!!


 












Foret med kraftig canvas, to innvendige lommer kantet med det samme røde lekre
stoffet som veska!
..og veska er selvfølgelig forlenga i forhold til de orginale mekko veskene!!

enda ei "ny" farge ligger oppklipt og klar til å bli ei veske..så får vi se om jeg rekker det i løpet av helga!
ps. ser at tellern tikker fort fort mot 20.000 treff..
hvordan skal vi feire det da..? noen som har sett noe de ønsker seg??
tips motas med takk :)

..og der var veska solgt!






2 kommentarer:

  1. Vakker, vakker, vakker :-) Og sååå mye bedre enn "orginalen" gitt at du lager lengre stropper! Viktig poeng ;-)


    Feirer vel med vimpler??? :D

    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. lengre stropper må det være ja!!

    tusen takk Heidi :)


    ..jeg tror jeg tar deg på ordet..og skal mekke noen jubileumsvimpler!!

    ..snart..!

    SvarSlett

ville bare si att: