fredag 9. april 2010

Epla

Nå har jeg skrevet om Epla flere gsnger tidligere..men jeg tenkte egentlig å bli flinkere til å vise fre de tingene jeg KJØPER på Epla og! det er lett og la seg friste..og jeg blir imponert over hvor mange flinke folk som finnes!


Til påske kjøpte jeg disse supersøte påskekyllingene i glass

fra

Nå for et par dager siden kjøpte jeg ei nydelig nålpute av gjenbruktstoffer, og med peontrykk

fra 
Strand
 

Til alt hell var jeg hennes kunde nr 100 på Epla..og fikk med ei skjønn overaskelsesgave ;)
hurra!




Sånn for meg selv tok jeg en egen besjeden liten rekord her om dagen...nemmelig 3 bestillinger  på min egne lille  Eplabutikk på en dag!




Jeg blir så glad!
Tusen takk til alle dere som handler fra meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ville bare si att: