onsdag 21. april 2010

innlegg nr 200

Sol er ei av dem som har handlet mye forsjellig fra meg de siste par årene..ja, hun har inspirert meg til å komme på flere nye ting, og jeg har laga ting -bare til henne!

her er de siste varene jeg har sydd til henne!

 strømper til ledningen, til den vakre lysekrona over kjøkkenbordet..
 ..og enda ei strømpe til lampa i stuevinduet.

De har snøring i toppen, med sløyfebånd i en løpegang..og perler til pynt.

hun og familien har et vakkert hjem, og hun har virkelig sans for detaljer!
blogg har hun og laget..og akkurat nå har hun konkuranse :)
du finner henne HER


2 kommentarer:

  1. Så fint det blir med strømpe som skjuler ledningen. Smart!

    SvarSlett
  2. Hei Gunnhild!
    Så koselig et innlegg :)
    Takker for reklamen og de fine ordene!

    Gleder meg på neste bestilling er ferdig :)

    Og husk: Det du lager er jo bare helt NYDELIG!!

    Klem fra meg!

    SvarSlett

ville bare si att: