onsdag 14. april 2010

oj oj!

I dag fikk jeg en nydelig nydelig pakke i posten..
bare av å se utenpå skjønner man at dette må bli bra..!
som spesilaget for en meise-dame vel..??


inni var det et vakkert kort..til meg!


Så kom jeg til det jeg virkelig hadde gleda meg til..! 

et nydelig nydelig trykk,  laget av flinke
et lilla tre, trykket på ei gammel bokside, jeg lurer på om det er enten fra bibelen, eller i
allefall er det bibeltekster..
Hennes butikk på Epla er virkelig verdt et besøk!
Jeg kan garantere at jeg kommer til å handle flere bilder av henne..jeg forelska meg helt
i streken hennes..
Så, kjære svigerinner, søstre og andre som står på min julegaveliste..legg inn ønsker, for her kan jeg GODT gå amok..!
:)



1 kommentar:

  1. ah så digg!! eg har vært innpå og sett på produktene hennes mange ganger!! :) de e knallfine!

    SvarSlett

ville bare si att: