lørdag 22. mai 2010

17 mai..litt på etterskudd!

I år var jeg med i 17 mai komiten på grendaskolen vår, jeg hadde litt forsjellige oppgaver,og
det var i grunnen veldig kjekt :)
På det siste komite møtet skulle vi se på skolefanene...og det var et
sørgelig syn!
de ramlet nesten fra hverandre..og jeg nøs og nøs :)
der og da bestemte komiteen seg for at jeg skulle sy nye..og det litt kjapt :)
barna på skolen har mange fridager i mai, og om de skulle rekke å dekorere
dem måtte jeg sy de så fort som mulig.
uten pynt:

så skulle jeg selvfølgelig ta flotte bilder av dem, ferdig dekorert av barna, oppstilt og fin..men det glemte jeg selvfølgelig i 17 mai-forberedelsene til en familie på 5..
Men, her er i allefall et par bilder fra toget..med fanene i bruk!
 storjenta mi går i 1 klasse, og fikk være duskbærer på den nye fanen til 1 og 2 klasse!

her er 3 og 4 klassen sin nye fane..imens den tredje fanen, til 5 og 6 klasse har jeg ikke bilde av..

Dette var et kjempe artig prosjekt..og så morro og se de stolte ungene som fikk vise fram noe de har vært med å lage helt selv :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ville bare si att: