lørdag 3. juli 2010

på scena

Fikk så lyst til å vise frem litt av det jeg laga på jobb i forige uke!
i nabokommunen  ble det holdt en stor optimistkonferanse, med dyktige foredragsholdere og supre standup komikere! Alex Rosen var der..og jeg holdt på å le meg i hjæl! :)

..Uansett..så hadde jeg fått oppdraget med å lage scenepynten..og her ser dere resultatet!
jeg holdt meg til optimist-grønn..og det ble rett så friskt og oppmuntrende!




jeg har endelig kommet hjem fra arbeidshelg, og kan nyte en deilig sommerkveld, der ingen trenger å stresse eller legge seg tidlig..
God Helg!!





2 kommentarer:

  1. Oj, ta va æn tøff dekorasjon! Så optimistisk å sprudlandes. Ska våg at folk vart i godt humør bære tå å sjå på blomsterpynten. Ta kan du, Gunnhild!

    SvarSlett
  2. Det var skikkelig kreativt og lekkert Gunnhild! :)

    SvarSlett

ville bare si att: