torsdag 29. juli 2010

på veien inn..

På veien inn i lysthuset blir du møtt av en deilig rosa hortensia, de er så vakre!



selv om lysthuset i seg selv er helt ferdig, så har ikke brosteinen kommet på plass enda..
og ikke vet jeg når jeg skal få tid til det heller, selv om den ligger klar på paller og bare leeengter etter å bli lagt ut!
vil ha et stort felt med stein foran dørene, så man har plass til et par stoler, og et lite bord.

..men enn så lenge ,så koser vi oss slik det er nå! verden blir ikke bedre av å gå og irritere seg på alt man burde ha gjort!

4 kommentarer:

  1. For et herlig lysthus! *misunnelig*

    SvarSlett
  2. Åh, for et nydelig lysthus. Har en gammel drøm om både lysthus og hagegynge, men det spørs om det blir realitet noen gang...

    Du spurte om melonjernet. Det er kjøpt på Karisma i Bodø og er av merket Røsle. Jeg tror også de har slike på de fleste Til Bords-butikker og andre steder der de selger kjøkkenredskaper.
    Vårt melonjern er av denne typen:
    http://www.emmers.dk/product_info.php?manufacturers_id=32&products_id=663&sessionid=06eeda924a6bc211bdbc33e2146a6df9


    Fortsatt god sommer!

    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  3. Så mange herleg sommarprosjekt du har! Og litt arbeid..hihi! Så bra at du kosar deg med det, og det blir verkeleg fint!

    Ønskar deg ein framleis fiiin sommar!

    SvarSlett
  4. Hei Gunnhilde! Takk for hilsen inne hos meg. Så fint lysthus!! Virkelig. Ser for meg at det er fint å sitte der fine sommerkvelder. Akkurat nå striregner det her, og det gjør det vel hos deg også, tenker jeg. Jeg er fra nabokommunen.. :) Ha en fin kommende uke.

    SvarSlett

ville bare si att: