fredag 23. juli 2010

Vannspeil

Her er det husbygging for alle penga for tiden!
jeg storkoser meg når jeg får holde på med byggeprosjekter!
jeg liker å lage ting, 
enten det er med symaskina, snekering, muring eller hagearbeid.

etter å ha båret stein, måket sand og sement, snekret forskaling osv fra 9 på morgenen til 9 på kvelden,
kjennes det utrolig godt å bare få pusle med litt kosearbeid til slutt :)

Den lille resten med sement etter dagens prosjekter tok jeg
med meg til sandhaugen, 
der grov jeg et grunt hull på ca 40 cm i diameter,
og fordelte sementen jevnt utover.
for å få litt struktur i vannspeilet, la jeg store blad, med "mønstret" ned.



fuglebad/vannspeilet skal få bladmønster..

vakre store blad!

Etter at jeg var ferdig, og hadde gått inn for kvelden..kom jeg plutselig på at jeg ville ha litt farge i bunnen..og lette frem noen vakre glassteiner fra mine akvariums-glansdager, som jeg nå har støpt fast!
disse har jeg ikke noe bilder av, for da var det blitt mørkt :)


Om dette blir velykket så skal dere få se bilde av kveldens prosjekt om noen dager!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se resultatet, for dette blir helt sikkert vellykket!!

    SvarSlett
  2. Spennende kreativitet:)
    Blir arti å følge videre med!!

    SvarSlett

ville bare si att: