torsdag 26. august 2010

borte vekk?

Kan virke som jeg har vært borte vekk, men i grunnen så har jeg bare vært litt opptatt med andre ting!
Jeg har utfordra meg selv veldig, pressa kroppen min til det ytterste..og er bare såå fornøyd nå!

Jeg har nemlig vært på fjelltur, over flere dager-gjennom storm og vind-forfrossen og gjennomvåt over alt-nesten gått seg bort i storm og skodde-fine turisthytter-gjennom 3 kommuner slags fjelltur!
og dette er jo ikke hverdagskost for meg lengre, siden man gjerne skal ha med seg både 1,2 og 3 barn samme hvor man drar :)

her er altså mine to flotte kolleger og turkamerater
(det eneste jeg kan komme på som kommer inn under kreativitet, er vi alle tre har på oss ny sydde hårbånd som jeg akkurat har gitt dem..)

ps..jeg er foresten hun i blå jakke ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ville bare si att: