lørdag 11. desember 2010

I kveld er det to helt vidt forskjellige bilder, men som passer sammen litt likevel.

Først ut er et av 2 Bobbysocks kostymer som jeg sydde til en 80 talls kveld her for noen uker siden!
To venninner av med var konferansier der, og ville være "riktig" kledd foranledningen :)
jeg fikk både applaus, og ble omtalt i avisa for syjobben...VELDIG merkelig, men
ble selvfølgelig veldig stolt også!




Så over til neste bilde..dette handler også om sying, selv om det kanskje ikke ser slik ut :)
Dette er nemlig statusen på SY rommet mitt!!
begynt å isolere litt nå, og fått hengt opp adventstjerne i vinduet (som til nå bare er plastikk, ikke vinduer..men  det ble koselig likevel!)

Nyt tiden frem mot Jul!


2 kommentarer:

  1. Hei Gunnhild
    Ja, nå begynte jeg å mimre tilbake til den gang Bobbysocks slo knockout på alle i Grand Prix.
    Så flink du er til å sy! Det der hadde jeg aldri klart og så fint syrom som er på trappene!
    Ha gode førjulsdager!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så du etterlyste hvordan melisen har blitt så rød. Konditorifargen er kjøpt hos panduro og heter julerød;)

    Ha en fin dag. Hilsen Marte

    SvarSlett

ville bare si att: