torsdag 2. desember 2010

til dukken

Et superkoselig prosjekt, som jeg kosa meg skikkelig med å sy :)
Dyne og pute til ynglingsdukken , bamsen  (eller traktoren i følge lillebror!)

Tror dette var det mest populære produktet fra min stand på julemessa, for de forsvant kjapt!
siden messa strakte seg over to dager, hadde jeg sjansen til å sy 3 sett til lørdagskvelden, og alle dem
forsvant i løpet av den første timen på messa søndag :)

skjønne rosa blomster på stilk, sammen med småsmå babushkaer.
et rosa bånd ble også med som pynt.

små pip-piper og blomster.
applikasjon med en litt større pip-pip på!

Hvaler i hulter og bulter, i glade jentete farger!


Hjertelig rødt stoff, pyntet med forelskede bambier!

2 kommentarer:

  1. Så fine!

    Det var ingen dum julegaveide til småfrøkner.

    SvarSlett
  2. Hei:-) Så fine ting du lager og skikkelig gøy å finne bloggen din. Takk for at du la igjen kommentar hos meg. Herved har du ny følger! Hilsen Anne Lise:-)

    SvarSlett

ville bare si att: