torsdag 6. januar 2011

julepynt!

Kameraet var jo fullt av julebilder av den kreative sorten!
blir nok litt julemodus på bloggen fremover en stund til, selv om huset stort sett er tømt for jul nå.

Disse stjernene har du kanskje sett rundt om kring på mange blogger..men jeg hadde ikke fått 
prøvd meg på dem før nå!
man må holde tunga beint i munnen, og så fant jeg ut av det var enklere med 4 forsjellige mønster/farger i starten :)


Disse laget jeg av både forsjellige stoffer og papirer.
pyntet julegaver, tredde tråd i og hengte i vinduet,  la inni julekortene som en liten venninnegave..hengte på juletre og blomsterkrukker!
om du og har lyst til å prøve deg på ei stjerne, så vil jeg anbefale Denne! 
oppskriften!


1 kommentar:

  1. Hvor er den fin i rigtige julefarver!!! Takke mange gange for linket ;-)

    SvarSlett

ville bare si att: