mandag 21. februar 2011

marihønebowling

litt merkelig tittel tenker du kanskje?, men så er det jo akkurat det dette er!
 for en par uker siden var jeg og 3 venninner en liten tur i praha...

i grunnen temmelig idiotisk å bestille en tur på oktober, til februar når man (alltid!!) er snuse blakk, og det
vil si shoppingbudsjett = 0,-
:)
men,  man kan jo ikke komme tomhendt tilbake til 3 små englebarn..og her var
en av de små skattene
jeg var så heldig å komme over på et marked, i gamlebyen i Praha!


for kun 40,- norske kroner fikk jeg dette skjønne bowlingsettet med marihøner på :)
lillesøster på 5 ble henrykt over dette, og mor (og lommeboka..) var også fornøyd!
spessielt siden de er laget av tre, og holder god kvalitet..har fått kjørt seg litt kan man si!

3 like søte kuler bruker vi, og da blir det gjerne....


striiiiiiike!!

2 kommentarer:

  1. Næææ så søt! Tipper den der er pop ja ;) Surt man må helt til Praha for å kjøpe.. jeg har både en liten datter og et lite tantebarn som ELSKER marihøner :) ..Eller "hunehøne" som tantebarnet mitt sier ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Næmmen, det var nå det harligaste!!!
    Det var vel ei storveis helg med lite penger og tenke eg :o)

    Var der på disse tider for 2 år si faktisk. Minste søstera mi gifta seg der :o) Me var der nåken dager ekstra, nyyydelig by!

    SvarSlett

ville bare si att: