torsdag 3. februar 2011

meiser til påske?

takker, bukker og neier for alle fine tilbakemeldigner i det siste..gøy gøy gøy!

Nå har jeg begynt å glede meg til påske ;)
det er faktisk noe av det mest optimistiske jeg kan tenke meg,
jeg pynter nemlig ikke bare til påske..jeg pynter og gjør klart for 
VÅREN!

for en stund tilbake kjøpte jeg litt stoff av den fargerike og kjempeinspirerende
kaspara
og nå har jeg såvidt begynt å klippe i dem ;)

en allerede gul & kul duk, har fått besøk av en par meiser!


***
.



2 kommentarer:

  1. Heisan Gunnhild!
    Først trodde jeg du drev på med papirklipp, men så trakk jeg plutselig kjensel på det grønne stoffet med blomster; det har jo bodd hos meg.
    Så fint med fuglemotiv; vårlig og friskt!
    Det er alltid gøy å se hva dere stoffkjøpere gjør med stoffene dere havner opp med.
    Ha en glad lørdag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Hei Gunnhild hjulene på bordet mitt kan låses :) ha en fin uke

    SvarSlett

ville bare si att: