mandag 14. februar 2011

stoffpakker

Det kjekkeste jeg vet, er NYE stoff!
da mener jeg selvfølgelig ikke nye stoff, men gamle stoff ;)

i det siste har jeg vært så heldig å fått kjøpt stoff fra forsjellige steder, noe som resulterer i masse
ny inspirasjon!!

Så kom jeg på..kanskje noen liker stoffene som JEG har og?
det morsomste er jo egentlig stoffbytte, men det kan godt tenkes jeg legger ut noen pakker på epla og.

først en grønn og brun pakke..
7 forsjellige stoff.  180,- (ev bytte)

pakke 1
Så en lilla /blå /turkis stoffpakke :)
8 forsjellige stoff.  200,- kr (ev bytte)

pakke 2.


Ei fin samling med rosa nyanser. 
5 forsjellige stoff. 150,- (ev bytte)

pakke 3.

enda en rosapakke, 6 forsjellige stoff  160,- (ev bytte)
.
pakke 4.

Så en stor gul/brun/orange pakke! 200,- (ev bytte)

SÅ spennende dette er!
har kosa meg med å klippe, stryke og arrangere stoffbitene.
finne dem som passer sammen, tro om noen liker dem?


tenk om noen blir like inspirert av mine stoff, som jeg har blitt av stoffpakkene 
jeg har fått?


håper dette fenger noen, Let me know! ;)

2 kommentarer:

  1. Å vad mycket fina tyger du har. Hade gärna bytt men jag håller också på att röja lite hemma så att alla tygerna får plats.

    /Mia :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg, så fantastisk fin blogg du har. Her legger jeg meg til som følger med en gang! Jeg lurer på om du har noen stoffpakker til salgs igjen. Jeg vil da evt gjerne kjøpe. Kikk gjerne inn til meg på bloggbesøk om du har lyst også. Ha en fin dag videre. Mvh Wilhelmines blogg.

    SvarSlett

ville bare si att: