søndag 20. mars 2011

trekking av tipp topp tape!

Utrolig godt å høre at jeg ikke ble avskrevet som "surrehue" etter gårsdagens roteinnlegg..
dette er hverdagen, og hverdan inneholder som kjent en del rot!
kan berolige dere med at det ser myye bedre ut i dag, og vi fikk tilogmed plass til
å spille twister, med god margin!
:)

så over til helgens pittelille utloddning, synes det er så gøy jeg!
vet jo hvor kjekt det er med pakker i posten, og like kjekt å sende ut og!

vinneren ble 
hun har virkelig vinnerlykke hos meg, selv om det var 
"bare" en trøstepremie hun vant forige gang!
hipp hurra, og gratulerer til deg!

***

jeg har akkurat gjort en byttehandel med en medblogger
(dvs..jeg tagg til meg noe fint..uten å riktig ha lovet noe konkret tilbake, men det skal hun selvfølgelig få!!),
og en til er underveis..noe så fantastisk festlig!!
 viser frem det jeg har fått snart..gled deg :)




2 kommentarer:

  1. Tusen takk, Gunnhild. Så gøy å vinne hos deg igjen! Også så fin tape, nå blir det stas med gaveinnpakkingen:-)

    Håper du har hatt en fin helg, og at du får en fin uke!

    Klem Louise:-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg også til å se hva jeg får i retur. Skal en tur på stoff og stil i morgen muligens. Hvilket likte du best av de to jeg har sydd? Natta for meg nå.

    SvarSlett

ville bare si att: