tirsdag 24. mai 2011

skip o hoi!

Nå har vi øvd lenge og vel på båtvett ombord i båten i hagen
-og misforstå meg rett, den er flott!
vi har både kahytt, soldekk og sklie.
ror, sjørøverflagg og plass til mange venner!


men lillebror var vist ikke helt fornøyd likevel..
i allefall ser han ikke heelt fornøyd ut her ;)


Så vi tok turen til nabobygda, der de har ordentlig båt, med vann rundt!

gode venner og god stemning!



Storesøster fikk prøvd å stå ved roret, og hei hvor det gikk!

herlig!!


som en ex-øyboer er dette som terapi for meg!
havet savner jeg mer og mer, siden jeg nå bor i innlandet.
heldigvis er det råd for sånt, gode venner med båt er
gull verdt!!



8 kommentarer:

  1. Ingenting slår en "ekte" båttur i finværet:)
    Ren rekreasjon og avkobling :))
    Ha en flott tirsdagskveld :))
    Klæm Guri

    SvarSlett
  2. så fin båt dere har i hagen. Båt på vannet er allikevel sikkert en mye større opplevelse. Det er noe spesiellt med vann.

    SvarSlett
  3. Hehehe, for en skjønn hagebåt! :D

    SvarSlett
  4. Jeg savner også havet!!! Finst ikke noe bedre enn en båttur i godt vær:-) Men jeg syns nå den hagebåten også så ut som den kunne piffe opp en kjedelig dag:-)

    SvarSlett
  5. herlig hagebåt:) Skjønner du savner havet:) Sikkert ei lang tilvenningstid å flytte inn i landet og trives der:)Tror jeg hadde slitt...lenge:) Men bare man får være sammen med de man er glad i....
    Ingenting er som en tur på sjøen og fiske:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. herlig! Vi var i nabotraktene dine i påsken, Valsøyfjord, og da fikk vesla prøvd båtlivet for første gang! Enn så utålmodig hun er, kosa hun seg kjempemasse:) Er noe terapeutisk med vann tror jeg:)

    Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  7. Terapautisk med vann er det helt klart, som Kristin her sier. Det så utrolig deilig ut! Har også lyst:)

    SvarSlett
  8. Kul lekebåt! Vi hadde sjørøverskute i hagen, men den er slitt ned. Vi bor i innlandet og får lite båterfaring, dessverre...

    SvarSlett

ville bare si att: