lørdag 25. juni 2011

byttehandel

Etter å ha sett denne herligheten av en kakeboks inne hos 
spurte jeg om hun ville bytte??
som sagt så gjort, en IRA boks til Nina, og
sprek orange til meg ;)

jeg har så gode minner med disse boksene fra min barndom, da
min mor hadde både en slik rund en, og en firkantet en til sine gode kaker.
de er fortsatt i bruk, og jeg kan jo liksom ikke STJELE dem fra henne heller da ;)
men nå eier jeg altså min helt egen boks!




brettet kjøpte jeg fra epla for litt siden, og har vært
i daglig bruk siden da.
love it! 


så, om noen har en firkantet retro-bombe-boks de ikke synes de trenger, så
er jeg veeldig inerisert i et bytte!

P.S: jeg har sett at de finnes i LILLA og!!
er det mulig!?? det må jo bare være den fineste i hele verden?

ønsker meg!!

3 kommentarer:

  1. Ein av mange gode ting som blogginga fører med seg e jo sånne byttedealer som detta :o)

    Så flott det mønsteret altså!
    Gratla med nye boks du då snuppa ;o)

    SvarSlett
  2. Vilket grymt fint set med burken och brickan! Verkligen super! :-)

    SvarSlett
  3. Jeg har en boks i det mønsteret - ikke firkanta, men rund og høy (type kaffeboks e.l.). 13,5 cm høy og 11 cm i diameter. Hvis du er interessert bytter jeg gjerne :) Har egentlig to av de, men den andre ligger nok i en av de mange kassene med ting jeg har i kjelleren..

    SvarSlett

ville bare si att: