onsdag 24. august 2011

Epla-lopper

Etter en laang pause fra Epla, prøver jeg meg nå på noe nytt.
nemmelig ei ørlita loppe/brukt avdeling!


Hva tror dere? er dette en god ide?
blir det for rotete å blande sydde saker, sammen med lopper?
det gjenspeiler jo både meg, og hjemmet mitt..sydde saker, og lopper over alt :)

jeg elsker alt som har med stavangerflint, 
turidesign, og figgjo å gjøre. 
men jeg kan da umulig samle på ALLE seriene??
(ikke si at jeg har inrømmet dette ovenfor dere, til  mann1!)
;)



disse småsakene  driver jeg å legger ut nå, men siden vi har et 
usedvanlig treigt nett for tida,  er det ikke sikkert jeg har tålmodighet 
til å gjøre meg ferdig før kvelden kommer.


ta gjerne en titt innom meise butikken




1 kommentar:

  1. Gøy med Epla samler også!
    Jeg synes ikke at det gjør noe å blande sy-ting med lopper, har sett flere som har gjort det.
    Nå skal jeg ta turen inn i sjappa og titte litt:-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

ville bare si att: