torsdag 4. august 2011

party og farger!


litt testing av selskapspynt!
de flotte blomstrene av silkepapir er helt perfekte til å pynte 
opp fest lokaler. 
store som små.

om man vil ha en sammenheng i fargene på festen,
 er de fine til å binde det hele sammen.


her er en stoor pompom i hjørnet oppunder taket!




jeg hadde med meg silkepapiret på besøk her om dagen, og der
skulle de feire bursdagen til en skjønn liten gutt dagen etter.

der skulle fargene gå i grønn og turkis, så hva passet vel bedre enn å
pynte opp stuen med grønne og turkise pompomer?



her har mammaen til bursdagsgutten bundet blomsten rundt en flott "diamant"
litt vanskelig å se kanskje, men det ble skikkelig lekkert!



apropo farger..
sjekk hva mann1 kom hjem med her om dagen!
siden han skulle forbi stoff&stil,  fikk jeg han til å kjøpe med en stoffbit til meg.
på tur bort i riktig avdeling gikk han forbi voksdukene...
..
da han kom hjem igjen, hadde han atpåtil kjøpt denne KNALL orange duken
til spisebordet vårt :) :)

kul!

7 kommentarer:

  1. SÅ kul duk! De silkeblomstene er sååå fine!! Jeg har kjøpt inn silkepapir til pynting til lillemors 3års dag neste uke :)

    SvarSlett
  2. Artig med sånn hjemmelaget pynt :)

    wow,skal si du har en mann som er snill:) ikke det at jeg ikke har det, men både mannen og poden i huset er ikke så begeistret for stoff og stil... skjønner ikke hvorfor;D...(etter å ha måttet sittet i bilen alt for lenge å vente, kanskje alt for mange ganger.) Bare jeg nevner navnet får jeg beskjed om å ta den handleturen alene..Hihihihi (noe som ikke har meg imot ;)

    SvarSlett
  3. Jøss! Har mannen handlet på stoff og stil!?! Tøft!!! Da jeg var på S&S sist så jeg en mann som prøvde å bli usynlig, og gå i ett med veggen... Han hadde gått feil, (skulle på jysk som ligger vegg i vegg) og rygget med frykt i blikket ut av S&S...

    Du, sånne ponponer er så fine! ...men må du ikke bruke forferdelig mange silkeark pr ponpon? Eller?

    SvarSlett
  4. God fredagsmorgen! Slike pomponer er så fine, har ambisjoner om å lage slike til Lille Gledes bursdag. Ser du har fått gave fra en hemmelig venn! Så utrolig hyggelig. Har forresten en likedan skål selv også, som jeg fant hjemme hos mamma. :) Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  5. Herlige papirblomster- de pynter virkelig opp et rom!! Og det gjorde voksduken også :)

    SvarSlett
  6. Mann1 er jo bare råkul! Lekre farger!

    SvarSlett
  7. Heisan Gunnhild
    For en mann du har! Duken var superfin grafisk, helt herlig!
    Og slike papirblomster bare elsker jeg, men har til nå aldri prøvd å lage disse selv.
    Tusen takk for søte ord også! Artig at du liker kjoleinnleggene mine.
    Glade sommerdager til deg, Gunnhild!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

ville bare si att: