søndag 2. oktober 2011

trekke trekke trekke!

Trekning!! 
gavene er samlet, og jeg er klar til å trekke de heldige vinnerne!
alle navn - 101 stk, er skrevet opp, og 
random.org er spenna klar til å hjelpe meg :)
Here goes!! 

Vinneren av pute i valgfritt stoff er:
gratulerer!


Valgfritt armbånd:


Magneter laget av gjenbruks spille-brikker:



og et lite utvalg av mine tapeter:
 hipp hipp hurra!


Ble du ikke trukket ut som vinner i dag?
 fortvil ikke! du får nok sjansen igjen :)

Tusen millioner takk for alle kommentarer, hilsner og
ekstra velkommne til dere som vil følge bloggen min.


Til vinnerne:
send meg en mail til
gunnmeis@hotmail.com
med adressen din, stoffønske og annet jeg trenger 
for å få sendt i vei pakken deres :)





8 kommentarer:

  1. Gratulerer til alle vinnerne !!

    SvarSlett
  2. Hurra!!! Nå ble jeg skikkelig glad, den SUPRE premien:-D Takk!!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnerne!!
    Klæm

    SvarSlett
  4. ikke min tur i dag heller... jaja... gratulerer til de heldige vinnerene da!

    SvarSlett
  5. Så fine premier.
    Grattulerer så mye til de heldige:)

    SvarSlett
  6. Er det mulig?? Fantastisk!!
    Å, nå ble jeg glad! Tuuusen takk!

    Stor klem

    SvarSlett
  7. Skikkeleg kjekt å vinne eit av armbanda dine:) Det må bli det med den blå fuglen på til meg:) 1000 takk!

    SvarSlett

ville bare si att: