torsdag 3. november 2011

bruktbo+blomster

I dag fikk jeg endelig gjort et besøk som jeg har gleda meg til i flere ÅR!
høres kanskje voldsomt ut, men så lenge har jeg fulgt
bloggen til den aktive gjenbruktbutikken på stjørdal, 
 bedre kjent som Bruktbo..
Den driftige damen Gunda har gjennom jobben,
bloggen Containergirl
der hun dokumenterer mye av det som kommer inn.
men her snakker vi varegjennomstrømming, for ting rekker
ikke stå lenge før det fyker ut igjen!

jeg hadde kanskje ikke den beste trua på at
jeg skulle finne noe i dag, men det gjorde jeg!
faktisk så fant jeg en ting jeg har lett etter lenge lenge :)
men, nå er det stupmørkt, og jeg (og dere...!) må nok 
vente til dagslyset er her før jeg får tatt bilder.

nå var julepynten tatt frem, og her var det noe for enhver smak.



**

Hva gjorde jeg da på stjørdal midt på dagen, midt i arbeidsuka..?
jo, jeg var og sjekka ut vår (jobben min)
nye blomsterleverandør, vikans gartneri,
og fikk med meg en kjempeflott demonstrasjon/foredrag
holdt av Anne Kine O.Petterson (norgesmester!)
og Åslaug N. Hildre (sølvvinner!)
de er utrolig dyktig, og jeg er full av inspirasjon :)

for den som var i tvil....joda, det skal bli julestjerner på alle i år og :)

 ..dette er vist den nye "bloggeblomsten/planten"
hmm..vet ikke helt jeg..?

 masser av inspirasjon har jeg i allefall med meg hjem, 
og jeg gleder meg til jeg skal på jobb i morgen ;)

2 kommentarer:

  1. Så artig at du har vært der :) Er veldig spent på hva du fikk med hjem . Noe sier meg at kanskje du fikk i det gule brettet med hank ;) ... Vet ikke bare en fornemmelse .
    Å jobbe med blomster må være gøy :) Jeg er utd. kokk og da måtte vi lære oss å sette opp blomster, jeg syntes det var så artig ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Plutselig var du i Trøndelag igjen du da, Gunnhild:) Gleder meg til å se hva du fikk med deg fra Bruktbo:) Der er det såååå mye lekkert...alltid:)Må være artig å jobbe med blomster, jeg liker godt å pynte med dem:)
    Ha en fin dag på jobben:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett

ville bare si att: