søndag 13. november 2011

messe-slutt

..er dere lei av messesnakk (skriveri) nå? 
jada, jeg lover at dette er det siste innlegget 
 om julemesser på ei stund ;)
heldigvis gikk det kjempebra denne helga,
og jeg er så glad for at jeg dro!
folk er så hyggelige, og flere kunder som har handlet
tidligere, kommer igjen og handler mer..
-ofte har de med en fargeglad venn og, jippi!

helgas stand..blir forskjellig fra sted til sted ;)


som vanlig er marimekkoveskene populære,
solgte alle jeg hadde rukket å sy opp!
disse 3, pluss enda noen som jeg ikke rakk å ta bilde av.
digger dem selv og, kanskje det merkes, og
smitter over på potensielle kunder?
;)

 uglene ble også poppis!!
-jippi!
blir å finne under flere juletrær i år.
må nok sy opp noen til, så jeg har noen å legge under
 juletrærne jeg og ;)

 følte nok jeg var litt grinete etter forige messe, (sorry!) så derfor føles
det så INNMARI godt å avslutte messesesongen for i år,
med en GOD følelse av å ha lykkes!

Tusen tusen takk til alle som handlet hos meg
i helga !


3 kommentarer:

  1. Så godt at det gikk fint denne gangen - det så ut som om du hadde like mye fint forrige gang, så det er nok bare kundene det kommer an på :-)
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  2. så BRA at det var suksess denne helgen!! :) unner deg det, du er jo SÅ flink!! hadde i tankene å komme, men ble knapt med tid da jeg jobbet i går formiddag... ps: du er kjempevelkommen i kveld!! :) evt kan vi dekorere esker når vi svigerinnene er samlet i julen?! klemm!

    SvarSlett
  3. Kjempeglad det gikk bedre denne gangen! Du har jo å mye fint å selge :) Nå kommer det strax lilla stoffer i posten, litt forsinka. Men bedre sent enn aldri? :P KLEM.

    SvarSlett

ville bare si att: