tirsdag 20. desember 2011

I love snailmail!

Stille på bloggen.. 
alt annet enn stille ellers i livet.

jeg elsker å få brev!
nå er det julekort tid, og jeg har fått sendt i vei
alle som skal sendes.
resten skal leveres i nærområdet, kanskje sammen med en 
pose brente mandler, eller en juleblomst..

ungene pynter og dekorerer, og var også veldig fornøyd med
å få være  med å signere alle julebrevene selv i år ;)
til og med lillebror på 3 har signert alle brev!
riktignok med kråketegn, men likevel!


Nå er vår egen postkasse full hver dag,
av herlige hilsner, dikt og flotte bilder.
de kommer fra hele landet, og jeg blir så glad!!
vi leser dem høyt rundt middagsbordet, og vi blir like
forundret over hvor mye de små har vokst, og mye som
har sjedd med de forsjellige i løpet av året..

..kan vi få dekorere konvoluttene nå, mamma..?
lillesøster er flink hjelper
(..og vil helst ha lue på døgnet rundt!)

her er jeg nå midt i den travleste uka i hele året på jobb,
mange mange blomsterhilsner
lages, og bringes videre for å glede  en glad mottaker ;)

Har du sendt julekort i år?

..nyt innspureten..

10 kommentarer:

  1. Ja, jeg har sendt julekort, ca 40 stk vil jeg tro:) Ferdigkjøpte kort med julehilsen:)
    Dine er virkelig forseggjorte, forstår jeg:)
    Hyggelig med snailmail;)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Julekortene er sendt, og det kommer mange tilbake også :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Ja, det är inte så ofta man får brev i brevlådan nu för tiden men det är himlakul när dom trillar ner!

    Jag har tyvärr inte hunnit skicka ett enda julkort i år. Får ta nya tag till nästa år. :-)

    SvarSlett
  4. Ja, jeg digger snailmail.
    Hærlig begrep!

    Har slengt julekortene opp på vegggen med teip. Har ikke tenkt på å lese de høyt. Det var en god ide!

    Siw

    SvarSlett
  5. Så flink du er til å få med barna på denne aktiviteten - veldig koselig tradisjon :-) Jeg var ekstremt flink i år og sendte kortene i slutten av november...flere skulle til USA og der er de så tidlige.
    Fin dag til deg :-)

    SvarSlett
  6. Takk for julebrevet, det var veldig hyggelig! Ekstra stas var det jo at alle barna hadde skrevet navnet sitt, man blir jo så glad av sånt!

    M

    SvarSlett
  7. Det var litt av en bunke, ikke rart postkassa di er full i desember. Vi er vel ganske travle denne måneden alle sammen, jeg har i alle fall planer om å gjøre litt bloggecomeback i januar ; )

    Riktig god jul!

    SvarSlett
  8. Det så ut til å være mange brev... Har sendt endel vi også og elsker å få brav selv. God jul til deg og dine Gunhild!

    SvarSlett
  9. Jeg syns det er koselig å sende ut håndskrevne og pyntede brev til familie og venner til jul. Veldig hyggelig å motta også. Ha en fortsatt god jul

    SvarSlett
  10. Ja, julekort er utruleg koseleg. Her heng alle på snorer rundt omkring i stova og i år, som i fjor, må eg henge opp ei eksta snor. Resten av året heng det takkekort frå nyfødde babyar på snorene, eller perla figurar laga av tante- og onkelbarn. Det er ei utruleg koseleg tid å gå i postkassen etter post. ;) Ønskjer deg ei fin romjul

    SvarSlett

ville bare si att: