mandag 9. januar 2012

ser ikke skogen for bare trær..

lenge lenge har jeg ønsket meg disse, 
og ifjor (hmm..i forfjor!) kom også bildet opp på ønskelista mi ;) 
ja, jeg MÅ ha ønskeliste, hvis ikke kommer jeg aldri på noe, om noen spørr!


og heldige meg kunne i plukke frem eske etter eske, med
skjønne små  kahler juletrær, som lå under det store juletreet.
takket være familie og venner som hadde snakket
sammen bak min rygg ;)
tusen takk snillinger!


finner ikke helt tid og piff for bloggen her nå om dagene,
 har akkurat startet uke 2 av en lang "alenemamma" periode.
neida, han har ikke reist i fra meg ;)
..i allefall så kommer han tilbake i helgene!
ukependlerpappamann1 vår ;)

men, det er litt av en kabal som skal gå opp for å få hverdagen til å gå opp,
med 3 barn og fulle dager på jobb, med forsjellig arbeidstid hver dag, til og med!
 takke meg til for snill svigerfamilie som kan trå til, og
hjelpe meg til å få dagen til å gå i hop!

;)




6 kommentarer:

  1. Fine tre!
    Eg er åleinemor annakvar veke, men junior er etter kvart så stor at han klarar seg sjølv:)

    SvarSlett
  2. De der skal jeg sette på ønskelista til neste år altså. Superfine! Godt nytt år Gunnhild! Håper alene-mamma tiden går bra.

    SvarSlett
  3. Hihi. Det var veldig morsomt å konspirere altså. :)

    Jeg har kost meg med film i jula! Måtte se stardust også. :)

    SvarSlett
  4. Jeg må å ha huskeliste. I år klarte jeg tom å organisere ungene til å skrive. Mannen er det værre med ;)

    Skjønner akkurat hva du mener. Mannen reiste mer før, men er borte en uke nå og da. Det var da jeg skulle ønske å ha familie nærmere. Gull verdt!

    For å blogge må man ha overskudd og det er ikke det som kommer av å være gressenke...

    Hold ut!
    Klæm

    SvarSlett
  5. De er så fine! Hadde lyst på slike selv jeg også ;) Får komme til deg og sikle litt...

    SvarSlett

ville bare si att: