torsdag 22. mars 2012

gjesterom

Gjesterommet blir mer og mer ferdig for hver dag!
 nå skal det bare gipses en vegg, så jeg kan få på den nye flotte tapeten fra Borge! 


vi har blod på tann nå, med lysere kvelder og mer energi.
 og vi prøver 
å bruke ettermiddagene etter jobb/lekser osv, til huset. 
ungene er med oss, og det går stort sett bra ;)

 

tapetvalget ble gjort samme dag som svigermor kom hjem
 fra gjenbruksbutikken med to flotte lilla gardinlengder i lin.

jeg er en klassisk impulsperson, og bruker IKKE lang tid på å bestemme farger, tapeter,
fliser osv. jeg har lært at om man stoler på magefølelsen, så blir det bra!

den grå panelbiten er min "prøvelapp" for takåsene, de er utskåret likedan som det er både i
mitt og min manns barndomshjem.
malt panel i både tak og på de 3 veggene som ikke skal få tapet på seg.
vi prøver å føre videre gamle husbyggetradisjoner!


hva synes du om fargene vi har valgt til soverommet?
ville du greid å sove godt her?
;)
 

13 kommentarer:

  1. Dette blir fint :)
    FIN TAPET !
    Rolige farger for et soverom :)
    Spennende å følge med.

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Nydelige farger - folk er forskjellige, men jeg har også lyst grått på soverommet og det har jeg ikke angra en dag! De fuglene er bare så fine, så lenge de sitter i ro på tapeten blir det nok bra, prøvde engang med noen gardiner der fugler fløy omkring, det ble jeg småsprø av - fikk følelsen av å ha fugler i lufta rundt meg.....:) Lykke til med resten av arbeidet:))) Klem

    SvarSlett
  3. Dette kommer til å bli kjempefint!! Og det skal jeg jammen teste ut personlig en gang :) KLEM.

    SvarSlett
  4. Nydelige farger syntes jeg. Det må jo sies at jeg elsker lillatoner da, så kanskje jeg er litt inhabil. ;)
    Lekkert blir det :)

    SvarSlett
  5. Tror dette blir veldig bra! Behagelige og delikate farger, som det skal være på et soverom. Likte pipip'ene:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  6. Ja, det hadde nok gått veldig bra å sove der:) Fine fargar!

    SvarSlett
  7. Åh, her kan eg sove godt! booker meg inn neste helg! ;) det blir kjempefint! :)

    SvarSlett
  8. Hei Gunnhild
    Wow, så lekker tapet! Kombinasjon lilla og fugler går rett hjem hos meg!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Det så veldig fint ut - tenker det blir gøy når dere er ferdige med å pusse opp :)

    SvarSlett
  10. Gode farger, absolutt! Har en grå fondvegg på soverommet selv . :)

    SvarSlett
  11. Å dette ser veldig lovende ut fine fargetoner sammen, å tapetet er jo helt underbart fint!
    <lykke till med arbeidet framover blir morro å se det klart.
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  12. Det ser ut for å bli et lekkert soverom!! Du kan nok trygt stole på magefølelsen din ja :)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett

ville bare si att: