søndag 20. mai 2012

blått til lyst

Tenkte å vise litt av hva jeg har laget i det siste. 
ingenting her hjemme nei, men på jobb!

Jeg er så heldig å få jobbe med blomster, og Mai er jo som kjent 
konfirmasjonstid og blomstertid.

Her er litt av hva jeg laget i helga!

kun mobilbilder i dag, men ser vel litt likevel?
først en avlang oppsats med hortensia, marikåpe, nellik og en dramatisk sort calla.
i følge konfirmanten så ble det "dritfint" 
haha, kongebra kommentar syntes jeg ;) ;)


En liten nyfødt gutt skulle få besøk av en stolt bestemor, og
hun fikk med seg denne på første visit!


 tre store båtformer full av hvite, blå og lilla herligheter.

også dette til en gutt.

I tilegg til disse har jeg laget mange mange fler..
 om noen synes det er kjekt å se, så gi meg et hint, så kan jeg vise flere en annen gang?
 Du skjønner sikkert at jeg koser meg på jobb?

men nå var det sannelig godt å legge seg på sofaen med føttene høyt!

Fin Fin uke til dere!

4 kommentarer:

  1. Lekre. Jeg vil gjerne se flere.
    Klem, D

    SvarSlett
  2. FLOTTE OPPSATSER:) Flere? Ja, takk:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Heldige du som jobber med blomster! Det hadde jeg blitt glad av:) Ser gjerne flere oppsatser!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så masse herlige blomster :)

    Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    Ha en solrik og deilig helg.

    SvarSlett

ville bare si att: