torsdag 26. juli 2012

værsjuka gir resultater!

tusen takk for alle kommentarene om jentenes nye rom!
 det er utrolig kjekt å stadig komme videre på vårt store husprosjekt.
vi kan bli litt overveldet av arbeidsmengden til tider, men så er
det jo verdt det når vi ser resultater!

Vi har hatt vår del med regn i sommer, 
og det kan jeg rett og slett bli skikkelig grinete av!
 (jeg blir ikke til å ha i hus faktisk, og forsurer stemninga
bigtime..sorry folkens!) ;)

Da er det best å finne på et kjekt lite prosjekt,som jeg kan
trøye tida med.

Vi har byttet kjøkkenvifte på kjøkkenet, og i den sammenheng
måtte krydderhylla også justeres.

Nå har den stått ferdigmontert og fargeløs siden jeg pusset og malte den,
men nå var tiden inne for en quick-fix!
Gi meg farger!


Lillesøster er raskt på pletten når noe skal fixes,
og dette var en fin jobb for små hender!
tapetlim smøres på ynglingstapeten..

..og opp på hylla!
det øverste rommet + det nederste fikk tapet på seg.


Ble godt fornøyd med resultatet!
 nå blir jeg glad  hver gang jeg kommer inne på kjøkkenet :)

(men det kan GODT slutte å regne likevel altså!!)


 

6 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint, og sånn klokke er jeg på evig jakt etter. De er bare sååååå stilig. D

    SvarSlett
  2. Knallstilig både tapet og klokke. Utruleg kjekt å kome inn på eit slikt kjøkken.

    SvarSlett
  3. Oj, ble veldig fint med tapet der på! Fint med en klokke på den delen överst!

    SvarSlett
  4. Det vart jo flott! Tapeten var skikkeleg fin, altså:)
    Mummistoff har eg kjøpt her: http://www.etsy.com/shop/tillukka. Men eg ser at ho har svært lite til salgs akkurat no.

    SvarSlett
  5. Ja det er ikke så mye som skal til for å få en herlig fargeklatt som lyser opp:-) Dette ble kjempefint. Og for et nydelig barnerom du viser under her også. Skjønner godt at frøkna er fornøyd:-)

    SvarSlett
  6. Hylla ble knalltøff!! Og desserten var verdens enkleste fromasj. Gele blanda med piska krem,og ei lita stund i kjøleskapet. mm!! :) KLEM.

    SvarSlett

ville bare si att: