søndag 16. september 2012

nesten i havn. rom nr 4 og 5

Vi prøver å være flinke, og gjøre ferdig rom for rom. men det er ikke så lett! 
alle helst vil vi starte litt på alt, slik at man føler man er i gang..om du skjønner?

Denne runden holder vi på med to rom som henger litt sammen.
En gang og et garderoberom!
Begynte fra skratch!
luftig kan man si :)



denne uka har undergulv blitt lagt
taket blitt gispet, spaklet (3 omganger) pusset og malt 3 strøk.
veggene kledd med panel, grunnet og malt.

Og i går kom det morsomste!
Vi la det LILLA GULVET :)

 Med grå vegger, og lilla gulv, tror jeg vi får det akkurat passe lekent 
og fint,  og praktisk ikke minst!

dette er veldig MEG , men mannen digger det
heldigvis også!



Ikke helt i havn altså, men jammen meg ikke langt unna heller :)
gleder meg stort til å fylle dette rommet med klær, sko, luer og skjerf.
:)

2 kommentarer:

  1. Kjenner på at jeg ble ørlitte grann misunnelig her jeg sitter ;)
    Dette blir kjempefint og ikke minst praktisk!!
    Fin kveld til deg :)
    KLÆM

    SvarSlett
  2. Kjempefint gulv!! Har veldig lyst på lilla gulv på vaskerommet når det skal pusses opp.....snart, håper jeg!! Har sett et som ligner ditt på malerbutikken her:-)))
    Fin ettermiddag til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett

ville bare si att: