tirsdag 20. november 2012

vinneren!

Hipp Hurra!!
 da var det på tide å trekke den heldige vinneren av min gibort! 

I går gikk dagen (som forventet) bort med bursdagsfeiring og trheimstur
sammen med min kjære.
Litt babyshopping og tiiting på jula som hadde begynt å prege byen for fult!
kino og god mat fikk vi og tid til :)

Tusen takk for alle hilsner foresten, både her 
og på instagram!


De to tydelige favorittene blandt folk er vist disse to under her..
traktor og symaskina :)


liste ble sirlig skrevet, og random.org hjalp meg med trekkinga:

Vinneren er:

Marie Elise!!

hun hare ingen blogg , men har heldigvis lagt igjen mailadressa si
gratulerer så mye!


til dere andre, tusen takk for at dere ville være med, og
om du er som meg, så stikker du nå er snartur inn på formina og
bestiller både symaskinforma og andre godbiter 
til julens kommende baking :) 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren :)
    Jeg lurte på en liten ting til det du skrev inne hos meg, hvilken pris har du på dine poser? :) En lur idé å selge slike på julemarked og legge ved forslag til hva de kan brukes til :)

    SvarSlett
  2. Gratulera til vinnaren! Må nok ile inn på formina og bestille nokre former, ja. ;)

    SvarSlett
  3. Takker for kommentar på strålyktene. Ja det er mange varianter! Det enkleste er ofte det beste! God helg! mvh Signe

    SvarSlett
  4. Så du er et novemberbarn du også, ja:) Gratulerer med vel overstått! Har visst gått glipp av både det ene og det andre, jeg. Kule pepperkakeformer, får ta meg en tur inn på formina å titte litt;)
    Klem

    SvarSlett
  5. guri, denne fikke jeg ikke med meg! Så kule former! Lyst til inn å bestille med det samme :D

    SvarSlett

ville bare si att: