tirsdag 2. april 2013

påske inn, påske ut

Tiden går altså så fort! 
jeg rakk altså ikke vise fram alt det gule i huset,
 før jeg nå har pakket det bort igjen!

 men men..viser frem litt gult likevel jeg :) 


Nye egg fra Blafre.
tiltenkt barna, men siden de hadde kun to typer igjen,
ble det til meg og mann1 i stedet :)
superfine, og ikke minst holdbare!

jada, vi hadde både tulipaner og gule lys..

..og ikke minst den stadig voksende samlingen med påskekyllinger
 i ymse materialer og kvaliteter.
 må inrømme at jeg ikke tar vare på rubbel og bitt, men
gjerne de mest solide og "unike" 


påskefisert kjøkken.. høner og egg,
fortsatt uvist hvem som kom først?

-det gikk med over 60 egg her i huset i løpet av påska!!


kahlerbyen ble pyntet med gullegg

og påskeliljer da, så klart.


Håper du har hatt en like fin påske som oss!

 

2 kommentarer:

  1. Over 60 egg? Hehe!! Det tyder på koselige påskefrokoster med hele familien :) Skal si denne påska gikk fort ja! Gleder meg til neste påske jeg, for da har jeg også fri! Hehe! Men vi fikk da et par fine skiturer, og besøkt familien. I morgen drar vi til helgetur til Oslo, bare vi 3. Det skal bli godt!! Håper dere får ei fin helg hele gjengen! Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder fra påsken deres, likte gott de påskeeggene fra blafre du fant. Jeg har köpt må jeg sorgelig innrömme og ikke gjort de selv noen fine i hvitt i shabby chick stil som jeg elsker.
    Ha en fin adventstid nå som står for dörren

    SvarSlett

ville bare si att: