mandag 5. oktober 2009

litt hvitt igjen..

Etter litt fargesprakende stoffer og prosjekter..er det helt greit med litt hvitt igjen :)

Starter litt rolig med et par telys-poser, og en potteskjuler til min nyelige orkide som står i full blomst...på andre mnd!



Tidligere i sommer fikk jeg ei stor, og utfordrende bestilling.

Har "grua" meg litt på å begynne på denne..og i allefall følt at jeg måtte ha fred, tid og ro for å i det hele tatt STARTE på den!
her er det gamle broderier som skal gjøres om/sys inn til lysposer, gamle vevde klenodium skal bli til puter..osv :)
høres kjekt ut ja? ja, det er det! ..for nå har jeg begynt!

jeg er så heldig å ha noen dager "høstferie" så nå skal jeg få unna disse ordrene som ligger og gnager på samvittigheten min !

kommer tilbake med bilder, etterhvert som det blir ting å ta bilder av:)

så nå..tilbake til arbeidet..med ærefrykt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ville bare si att: