onsdag 23. februar 2011

panduro

etter å ha sendt små pakker rundtomkring hele landet (ikke alle er klare enda!!sorry!)
syntes jeg at jeg og burde få en liten pakke!
det er nemelig fryktelig morsomt å gå bersherk i salgskatalogen fra panduro :)

REA REA REA
den kommer en par ganger i året, og da handler jeg derifra. panduro har mye fint, men er veldig dyrt.
men med 70 %  salg..er det lov å gå litt bananas?


denne gangen har jeg handlet for søndagsskolen vår (jeg har ansvaret for den kreative biten!)
litt til jentene mine, spesielt den eldste er veldig glad i alt kreativ lek og morro (til sin mors store begeistring)
denne gangen ble det også mange fine ting som passer til bursdagsgaver.
med 3 barn, og stor slekt,  blir den en del bursdagslag i løpet av et år, og jeg synes det er kjekt å ha litt på lager!


perlepakker, stempelputer, finfine bokser, mange små hobby-kit, former og perler.
her er det mange timer morro!!

inn og sjekk panduro for noen godbiter du og, men vær kjapp
..kanskje er det flere enn meg som har gått bananas?

6 kommentarer:

  1. jaa.. det var masse flott i salgs bladet deres... men jeg har faktisk holdt meg selv kraftig i nakkeskinnet denne gangen, og bestemt at jeg først må bruke opp ting og tang jeg allerede HAR, før jeg kjøper nytt hehe..

    SvarSlett
  2. Hei kroklissdronninga! ;) Nydlelige fulger som du har gitt bort og nydelig liten grønn kar på hånduken under her. Du får bare glise av ristinga på hodet til gubben. Dein va fiiin!

    Jeg bor i Oslo og må til tider holde meg langt unna Panduro. Blir fort blakk hvis jeg er i nærheten!

    Kos dæ! Klæm

    SvarSlett
  3. :) Känner igen mig, men just nu är det tapeter som goes bananas..

    /Mia ;)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Kom inn til deg via Randi. Likar bloggen din veldig godt, og heng meg på vidare:)
    Eg samlar også på retrostoff:)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Hei Gunnhild, tusen takk for fantastisk pakke i posten i dag. Du har allerde fått et eget innlegg hos meg : )

    Trodde jeg var følger hos deg, men det var jeg visst ikke, kanskje det var her jeg ikke fikk til å legge meg til...jaja, har rettet opp den fadesen nå og gleder meg til å følge med videre.

    Ha en fin helg der nordvest

    SvarSlett
  6. Så koseleg helsing eg nettopp fekk! :) Du får gi ein lyd om du vil ha ein kaffepause her neste gong du er på Trondheimstur! ;)

    Kos deg med kreasakene dine og stå på med det viktige søndagsskulearbeidet! :)

    klem

    SvarSlett

ville bare si att: