lørdag 26. mars 2011

lengter


aller først: tusen takk til søte supersnella som har sendt den finfine Liebster awarden
videre til meg ;) jeg har allerede sendt den videre fra før, så jeg bare takker og
bukker denne gangen :)

de skal jeg teste ut på mine to jenter i morgen, regner med det blir stas!

***
ellers så lengter jeg veldig etter vår og varme!
til at ungene kan bygge seg hytter av staur og greiner...

til vi kan svinge oss i slengdissa, kjenne suget i magen 
i det man hiver seg utenfor kanten ;)

til smørblomstrene fyller enga med sin solgule farge..


*drømme*

5 kommentarer:

  1. Nydelege bilete!! Lengter mot vår...

    SvarSlett
  2. ååå... lengte, lengte... det snør tidelibom ute............

    SvarSlett
  3. Grattis med award og vi lengter vel mot vår alle sammen ;)
    Ha en flott søndag :))

    SvarSlett
  4. Slengdisse er bare best!! Hurra for at våren tilslutt kommer- uansett :)

    SvarSlett
  5. Hei du. Klikket meg hit til deg via via noen andre blogger og synes du har en kjempe koselig blogg. Legger meg til som følger så jeg finner veien tilbake hit senere! :)
    Og før jeg tusler videre må jeg innrømme at jeg ble hodestups forelsket i de fine tapene du hadde kjøpt (lenger ned) så jeg måtte rett inn på etsy, og noen lignende er på vei til meg! hehe.. Takk for tipset. :)
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett

ville bare si att: