søndag 21. august 2011

til kaffen..

neivel..så var jeg vel ikke helt ferdig med forige  helgs selskap likevel da.. 
:)


 se den flotte kaka barna våre hadde pynta til oss!
svigermor hadde bakt kaka, og "kidnappet" ungene når vi ståka i heimen som verst..
for å lage denne til oss..fin :)
ser du det står 10 øverst på hjertet?

 serviettsamling i glade farger..jeg greide nemmelig 
ikke å bestemme for EN type, siden det finnes så mange fine ;)

 jeg lagde fat i flere etasjer, av å samle de forsjellige stettfatene jeg har.
slik var det til kaffen, med druer på..

og slik så det ut før middagen..da hadde vi flatbrød og 
diverse på det høye fatet.


 12-13 forsjellige sorter tror jeg det ble...mye mye godt!


sjekk den lekre skåla med deilig mango, kiwi og bringebær!
sammen med vaniljekrem og hjemmelagde pikekyss
er dette en klar sommerfavoritt!

fikk du lyst på kaker nå??



4 kommentarer:

  1. Ja! Og mango, kiwi og bringebær med pikekyss og vaniljekrem, det hørtes sinnsykt godt ut!
    Så smart å lage etasjefat av flere stettefat, jeg noterer bak øret:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  2. Ja !!! Jeg fikk lyst på kaker :) Jeg digger kakebord . Det er noe jeg gleder meg til når det er selskap ;)Sjarmerende hjertekake de har lagd :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Jaaaa!
    Fikk veldig lyst på kaker.
    Godt det bare er 2 dager til bursdag

    :)

    SvarSlett
  4. Sikle..sikle...

    ..hjemmelagde pikekyss er bare himmelsk godt! :)

    SvarSlett

ville bare si att: