torsdag 20. oktober 2011

nr 500!

Hipp hurra for meise-bloggen som 
feirer sitt fem-hundrede-innlegg! 

da er det klart for å heise flagget!
enten det tradisjonelle..


eller et mer fargerikt og utradisjonelt ett!

Jeg skulle gjerne ha invitert dere alle på en kjempefest!
med gigantisk, deilig kake!
vakker, stilren og hvit, for den som liker det..
..jo større og hvitere, jo bedre?
eller skal vi gå for den mere fargerike varianten...?

 ja, farger, OG sjokolade tenker jeg vi går for!


kanskje pyntet med en m-for meis, ja, da tror jeg vi har kaka i box!
bilder er frekt og freidig lånt fra google..

jaja, men fra spøk til litt mer alvor:
Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skulle markere innlegg nr 500
på best mulig måte
(ja, ikke lengre enn siden innlegg nr 498 da,
for før det ble jeg ikke obs på det engang, men det var ikke poenget...)

Og så kom jeg på det!

På søndag så skal jeg ta med meg familien min,
og sammen skal vi gå fra dør til dør og samle inn penger til tv-aksjonen.
og jeg tenker som så:

for hver kommentar jeg får på dette innlegget, 
skal jeg legge 10 kr på bøssa.
og alt går til
Norsk folkehjelp
  og kampen mot landminer 
og klasevåpen.

oppfordrer alle til å gi godt med penger, når de ringer
på døra di i helga.
kanskje vil du melde deg som bøssebærer også?
da kan du ringe 02025!




Tusen takk til alle som følger meg, her i min kreative hverdag!

dere gjør blogginga gøy, og jeg blir kjempeinspirert av dere!

Klemmer fra

26 kommentarer:

  1. Hipp Hipp hurra!!! Da blir det kommentar og 10 kr fra meg:) Skal gi sjøl også når de kommer! Klem fra Randi, som sitt på jobb og fikk kjempelyst på kake nå :D

    SvarSlett
  2. pling! jeg hører pengene rasler i bøssa di ;) god tur på søndag, og grattis med innlegg nr 500!! klemm

    SvarSlett
  3. Grattis med innlegg nr 500! Og for en fin måte å feire på:-)
    Du har en flott blogg, glad, positiv og full av kreativitet!
    God snart helg:-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Det var 10 kr ;)

    SvarSlett
  5. Hurra for Meis!! Så måtte det nok bli 20kr ja... Keep up the good work!

    SvarSlett
  6. ska sei! 500!! Gratulerer :) Og lykke til som bøssebærer! En viktig innsats!

    klem :)

    SvarSlett
  7. Grattis til flinke deg :)
    Skal i barnehagen og kjøpe kaffe og vafler til inntekt for TV-aksjonen :)
    Ha en fin kveld :)
    klæm

    SvarSlett
  8. Gratulerer med innlegg nr 500 Gunnhild:) Du har grunn til å være stolt av deg selv:)
    Tv-aksjonen har jeg vært områdeansvarlig for i mange år, men i fjor tok ett annet team over:) Har også gått med bøsse, men i år skal jeg på korseminar og får ikke tid:)
    Lykke til med innsamlinga:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med innelegg nr. 500!

    Håper du får riktig mange kommentarer! Flott initiativ!

    Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med det femhundrede innlegget! :) Det er slettes ikke verst! Når begynte du å blogge da? ...Vel det kan jeg jo sjekke ut etterpå:) Jeg mangler rundt en 20 innlegg før jeg runder 500, og jeg har blogget siden 2007. ...før mann og barn og blogge-ansiktsløftning.

    Supert å putte en tier på bøssa for hver kommentar! God tur på søndag! Jeg skal gå jeg og!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med innlegg 500 og for en flott måte å ferie på :)

    SvarSlett
  12. Gratulerar till ditt femhundrade inlägg! Visst känns det fint att nå den milstolpen?
    Jag njuter av kak-kalaset här på andra sidan skärmen och tycker att du har valt helt rätt sorts kaka för att fira ditt jubileum! Mums!

    Jag känner också att jag nog kan med att skriva inlägg nr 13 utan att skämmas. Jag tycker att ditt sätt att fira på är precis hur bra som helst!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med det store tall, og for en flott måte å ferie det på! Den står det respekt av:)

    Jeg skal gi så det monner når de kommer, det er et flott initiativ og en god sak!

    Flott helg ønskes til deg og dine:)

    SvarSlett
  14. Masse grattis med 500 innlegg på denne fargerike, kreative og glade bloggen!

    Lykke til som bøssebærer.
    Her gir vi lapper ;)

    Fin fin hælg te dæ!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  15. wow. Det var noe til kake. Vel verdt et jubileum. Gratulerer!

    SvarSlett
  16. Grattis med 500 innlegg!
    Så bra:) Lykke til med innsamlingen:)

    SvarSlett
  17. Grattis med 500, måtte det bli mange fler!!!
    Og lykke til med bøssebæringen!
    Klem, ELin

    SvarSlett
  18. Gratulere!:) Hipp hurra førr dej du driftige dame!:)

    SvarSlett
  19. GRATULERER til deg, og TAKK for titten!

    Her står sjokoladekaka i ovnen =)

    Varm hilsen fra og streif av Sol, som ønsker deg en nydelig helg

    SvarSlett
  20. 500! Det er maaange - gratulerer!

    Dette kommer til å nli dyrt for deg ; )

    SvarSlett
  21. Vilket utmärkt sätt att fira 500 inlägg på! :-)

    SvarSlett
  22. Gratulerer!!Der minte du meg på at jeg må i minibanken i morgen og ta ut penger til det ringer på min dør.

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 500 innlegg, og lykke til med innsamlingen i morgen!

    Kos og klem :)

    SvarSlett
  24. En kommenterende kommentar fra Trondheim. :)

    Vi sitter og presser snittet i Trondheim oppover fra sofaen i strindvegen.

    SvarSlett

ville bare si att: