fredag 21. oktober 2011

refleksens dag!

I dag hørte jeg på radioen at det er
refleksens dag!
hva passer vel bedre da, enn å vise frem min 
fine fine nye refleks, kjøpt på epla-butikken
Frost! 
denne skal henge på min nye grå kåpe i høst ;)
inn og sjekk siden hennes, mye fint!
her vises fargen best,
imens her nedenfor vises teksten best ;)
ikke så lett dette, med dårlig lys og utolmodig dame!

og dere, tusen takk for fantastisk respons på inlnlegg nr 500,
og tv-aksjon stuntet mitt!
..slik som dere holder på må jeg jo robbe sparegrisen !
:D flott!!!

her i heimen styrer jeg skuta med 3 unger så godt jeg kan alene,
imens mann1 er på jobb i oslo, og byggemesse i lillestrøm!
alle samlet her hjemme i morgenkveld, det gleder vi oss til!


ps: sjekk ut bloggen til Guro/ein gul knapp i dag, hun er å finne i adresseavisa i dag,
der hun viser frem sitt fargerike flotte hjem!

fiiiin fredag!


4 kommentarer:

  1. Å hipp hurra for Frost Refleks, så hyggelig at du reklamerer for henne!

    Den kommer til å bli helt uimotståeli på en grå kåpe den der, min favoritt og, må jeg si...

    SvarSlett
  2. Åh, jag blev så himla, himla glad när jag såg att du kan tänka dig att byta en bit av det fina fina tyget med mig!! :-)
    Maila mig så "gör vi upp". :-) petranuhma@gmail.com

    SvarSlett
  3. Tusen takk, skjønne deg! :)

    Forresten fin refleks! Fekk lyst å lage liknande sjølv, eg! :)

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for skryt på den fine bloggen din! Stor stor stas :-)
    Birgit

    SvarSlett

ville bare si att: