torsdag 18. oktober 2012

cheveron-dilla

Jepp, jeg er hekta.
 zigg-zagg aka sikk-sakk aka cheveron er min greie i høst!
 nå har jeg snart sydd opp alt stoffet jeg har kjøpt..
og kjenner jeg meg selv rett, blir det bestilt mer :) 
først ute til visning er litt grå og lilla ..


Disse nøkkelsnorene er kjekke å ha om man vil ha hendene fri, 
eller rett og slett bare er et surrehue som meg :) 
nøkler, mobil, adangskort eller annet passer bra å henge fra seg.


var så vidt jeg rakk å ta disse bildene før lyset forsvant,
 men jeg lover en snarlig videre oppdatering på zigzag fronten!

tudelidu :)


 

6 kommentarer:

  1. Skjønner at du har dilla ja, for dette mønsteret er kult!

    Ha en fin helg

    Klemmer fra Lottemora

    SvarSlett
  2. Slike grafiske mønster er jo lekre og veldig "in" nå for tida. Jeg liker godt å blande dem med litt retro :)

    SvarSlett
  3. Kult mønster dette !
    Og veldig praktisk med slike rundt halsen ;)

    Ha ei fin helg :)
    Janne

    SvarSlett
  4. Tøffe!! Du må nok bare bestille mer stoff :) KLEM.

    SvarSlett
  5. Gunnhild, jeg har ikke ord..... TUSEN TAKK for de nydelige knappene. (Har ikke tilgang til E-posten min så må skrive det her). Jeg ble SÅ overraska i går da jeg fikk posten, herlighet så god du er!!! Og så fine ord du skrev til meg!
    Håper alt står bra til med deg og den lille i magen. Vi blogges!
    Klemmer fra Sølvi :-)
    PS Så mye flott du fant på loppis og så fine nøkkelsnorer med det fineste stoffet.

    SvarSlett

ville bare si att: