søndag 14. oktober 2012

stangvik loppis

Endelig et loppisinnlegg!
 med bestevennen på helgabesøk OG loppemarked i kommunen, 
ja, da kan det faktisk ikke bli særlig bedre! 


jeg er absolutt ikke mobil nok til å kjempe fremst
 i køa for tia, men det var
faktisk ganske lite folk her denne dagen!

 flotte langbenker, og en haug skoleplansjer ble snappa opp foran nesa vår,
 men vi gikk ikke tomhendt derifra likevel! 

ei finfin opalinskål ble min..synes de er så søte!

en par blikkbrett..
jeg klarer rett og slett ikke gå fra brett.
har sikkert 30 stk, men... :)


et glass til julens konfekter, en erik kold sphagettiboks,
en søøt lysestake perfekt til middagsbordet,
og det søteste lille figgjofatet!
mini mini strl, og med hull til oppheng bak.
ser for meg det er fint til å legge teposene på..?
(ja, ikke samtidig som det henger på veggen da!)


en par ting glemte jeg faktisk å ta bilde av..
en uåpnet pakke gamle melkeglass er allerede tatt i bruk, 12 stk.

og siste sveiperunden etter at jeg egentlig hadde
 sett over "alt"
fant jeg et flott og nytt dåpsfat!
og ikke hvilket som helst et heller nei,
 samme type som mine
3 barn har hengende på veggen her hjemme!
nå trenger vi bare å få vite hvem som befinner seg i magen,
så skalvi gravere navn og nr og
 få hengt på vegg :)

***
Her er høstferien over for denne gang, og i morgen venter
 både skole og barnehage for de små.
jeg skal omsider få hvilt bekkenet mitt litt,
 så sånn sett kan man
vel si at min høstferie begynner i morgen ..

Ha ei flott ny uke!
 

11 kommentarer:

  1. Hei på deg, så fine skatter!! Si bare fra om du vil bytte et av de grønne bretta med noe fra meg? Send meg mail om du vil, så kan jeg sende deg bilder på noen bytteskatter;)) Klem W mail: ni-ma-as@online.no

    SvarSlett
  2. Det er så gøy å se hva andre kjøper på loppis, og jammen hadde du funnet fine saker. Hvite koldbokser ser jeg alltid etter. D

    SvarSlett
  3. Mange fine funn der:) Eg er spesielt glad i opalinting.
    Ha ein fin *høstferie*!

    SvarSlett
  4. Herlige funn! Så kule pannebånd du har sydd. :)

    SvarSlett
  5. Fin fangst det der :)
    Digger sofaen din fremdeles ;)
    KLÆM

    SvarSlett
  6. Så mange fine ting - gøy å gjøre noen kupp. Dumt at det ikke ble en plansje på dere i det minste, men slik er det ofte. De første får de beste godbitene :)

    SvarSlett
  7. Så fine ting du har funnet da :o)
    Loppemarked er bare gøy da!!!!
    Så mye fint, og moro å betale, hehe...

    Ønsker deg en fin uke...

    Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  8. Så artig!
    Elsker det fine fine fatet med fugl på :)

    SvarSlett
  9. Gøy gøy gøy!!!! Det er oss Gunnhild, i et nøtteskall! ;) Lever lenge på dette ;)

    SvarSlett
  10. Artig med loppis :) masse fint du fikk tak i.
    De opalinskålene er høyt elsket her også. Samler..hihii
    jeg fikk tak i enda en slik skål i høstferien jeg også ;)

    Hvil bekkenet og nyt høstferien som startet ;)

    SvarSlett
  11. Härliga fynd! Gillar speciellt fatet.

    SvarSlett

ville bare si att: